İçimdeki ''Ben''


varlığımda,yokluğumda
benliğim her zaman yanımda
hayatımın şu kısacık baharında
bir başımayım mucizeler diyarında...

kalemi ilk elime aldığımda
bilmiyordum hiç bir vaka
yaşadıkça öğreniyorum
yavaş yavaş başlıyorum yazmaya...

geçmişi sil derler
ben silmeden yaşıyorum
kendi hamurumun kıvamını
mazimden öğrenip tekrar yoğuruyorum..

aslında yolumu kaybetmemiştim
yeniden bulmak için yol alıyordum
anladım ki ben yolu beklemiyorum
hayat ruhumu bekliyor avuçlarımda...

tüm bunları yazan benim
tekrar tekrar okuyup,düzelten ben
benim çocuklar gibi şen
masallardaki kahramanlar gibi düşünen
sadece ben diyebilmek önemli
beni fark edip önceden bilmeli
şimdi ben olarak karşınızdayım
kimse değilim,farklı maskeler takmamaktayım
ardına sığındığım bir limanım yok
kocaman bir yüreğim var
sevgiyle büyüyen,büyüdükçe gelişen
paylaştıkça genişleyen
şiirlerim var sizlere seslenen
yüreğinizdeki çığlıklara kulak veren
ya da sizi dinleyen
yalnız değilsiniz dedirten
ben burdayım hep sizinleyim...
var ya da yok demeyin hiçbir şey için
kısa ya da uzun cümleler yüklemeyin
anlamsızlığa aldırış etmeyin
küçük ya da büyük şeyleri önemsemeyin
siz sadece içinizdeki Ben'i dinleyin..
kimse size gelecek vaat etmez
kimse size yarınlarınızı garantilemez
kimse siz gibi olamaz
siz en iyisi beni dinleyin
benci'leyini deneyin..

şimdi ben diğer benleri biraraya topluyorum
sonra teker teker eliyorum hepsini
en sonunda esas beni buluyorum
yaşanmamış duygularımı yazıp,
yaşadıklarıma minnet duyuyorum...

kim bilir ne zaman yazacağım
ne zaman aranıza katılacağım
bilen yok
tek bildiğim içimdeki ben'le olacağım.

Kendimi ancak bu kadar özetleyebilirim. Bilginize.
Sevgiyle kalın.

Yorumlar

Popüler Yayınlar