Yaşamın Diğer Adı


Beklemediğim zamanda gelen misafirim. Yüreğime hoşgeldin. Gülümsememin tek sebebisin gizleyemediğm herkesten. Uzaklara dalar gözlerim. Orda bir tek sen varsın. Şimdiye dek hiçbir şey yaşamamışım meğer. Seni görene dek kuru bir dal parçasından farkım yokmuş. Senle yaşadığımı anlıyorum zamanla. Hayatın bu kadar güzel taraflarını görmek için seni beklemişim yılladır. Söyleyemediğim tüm o sözleri sana adıyorum. Tüm dengemi alt üst ediyorsun. Ama hiç şikayetçi değilim nedense. Halimden gayet memnunum. Onca zaman sabrettim sana rastlayana dek. Hep bir umut taşırdım ceplerimde. Yolda yürürken gökyüzüne seni sorardım. Adresin belli artık. Sesini duyarken varlığın ılık bir meltem gibi gönlüme esiyor bugünlerde. Aşktan bahsederken seni anlatmak yetiyor. Utangaçlığımın , çekingenliğimin ve konuşacak kelime bulamamamın sebebi sensin. En güzel hislerimi sana besliyorum. Sayfalar dolusu seni anlatmak yerine seni yaşamak için can atıyorum. Aşk en çok sana yakışıyor sevgili. Sevdikçe hayat daha bir manalı hale geliyor, yaşadıkça da özgürlük senin baş harfine daha çok yakışıyor.Dedim ya zaman yüzüme gülümsedi sonunda. Ve ben şimdilerde içimdeki seni başka türlü yaşıyorum. Hayaller hiç bu kadar gerçeğe yakın olmamıştı. 
Sanırım yaşadığımı fark etmenin diğer yanı içimdeki   bu çocuksu kıpırtı.

Yorumlar

Popüler Yayınlar