Yeniden Birlikteyiz :)

Etrafımızda asık suratlı insan görmeye o kadar alıştık ki ruhumuza sızan zehirli insanların farkında değiliz. Gün içinde radyasyona maruz kalır gibi bu insanlarla iç içeyiz. Ancak zaman geçtikçe ruhumuzu kirleten bu insanlardan uzaklaşmamız gerekiyor. Böyle insanlar kendi huzursuzluklarını etrafa yaydıklarının gayet farkında. Farkında olmadıkları şey bizim bunu anlamadığımız. Ama yanılıyorlar. Bilakis biz öyle bir farkındayız ki bu durumun açıkcası ben kendimi uzak tutmaya çalışıyorum. Ruhumu her gün yeniden bu pisliklerden temizleme gayretindeyim. Ne kadar uzak kalırsam o kadar enerjik ve dinamik hissediyorum kendimi. 

Hayatta çok hırslı olmaya gerek yok. Böyleleri gücü çok hırslı olmakta zannediyorlar. Bu hırs insanlıklarının önüne de geciyor. Menfaatci yanlarını ön plana çıkarıyorlar. Midem bulanıyor biliyor musunuz? Gülüp geciyorum ve bir bakıyorum tamamen haklıymışım. Bir tebessüme hasret yaşıyorum. Ama ne zaman gökyüzüne baksam, kendimi açık havanın o muhtesem ahengine bıraksam ruhum canlanıyor. 

O kadar özlemişim ki yazmayı ve sizinle burada buluşmayı. Baya zaman geçmiş. Aslında yazıyorum da bu platformda paylaşmıyorum. Hayat yolculuğumda sizlerle olmak için can atıyorum. Malum Covid19 hepimizin savaştığı bir dönem. Yılmamak, pes etmemek ve bağışıklığımızı zayıflatmamak için dört elle sarılmalıyız hayata. Yaşamamız gereken upuzun bir yolculuk serüvenimiz var önümüzde. Bu yolculukta yalnız değilsiniz. Umutsuzluğa asla kapılmayın ve yazılarımı bloğumdan takip edin. 


Burda sizlerle hayata dair düşüncelerimden kesitler sunacağım. İyileşmeye ruhumuzu dinlemeye ve rüzgarın nereye eserse oraya bizi sürükleyeceği zamanlarda görüşmek üzere.

Umutla, heyecanla ve hayallerinizle kalın....




Yorumlar

Popüler Yayınlar