Kalıpların Dışına Çıkmayı Dene

Zekanın inceliklerinden bahsedecek olsaydım..

Beni şaşırtan, heyecanlandıran şeyleri hatırlardım heralde..

Zeka ve güzellik birarada olursa ortaya ne çıkar sizce?

Bir atom bombası veya bir yapay zeka dehası ilk aklıma gelen şeyler...

Akıllı güzellik tehlikeli olduğu kadar acımasızdır da...

Her şeyin farkında olmak ya da olmamak..

Mutsuzluk/mutluluk..

Keyif alabilme..

Sizi en çok ne heyecanlandırıyor son zamanlarda?

Yeni bir şey öğrenmek mi yoksa bilmediğiniz bir sorunun cevabını bulmak mı?

Bence duygusal hazza ulaşabilmenin tek yolu plansız yaşamak ve an'da kalmak...

Gerçek hayatta gözünüze çarpan bir bakış, bir gülümseme ve etkileyici bir davranış...

Gerçek anlamda duyguları harekete geçiren dış etkenler...

Sosyal medyanın hayatımıza bu denli derin giriş yapması beraberinde birçok duygunun körelmesine neden oldu...

Ey aşk nerdesin:))) Nette değil aşk hayatın içinde...

Bir fotoğraf karesinde değil bir silüette, bir ayak izinde...

Eğer gerçek hayatınızda böyle bir sese, ize, dokunuşa rastlarsanız bırakın her şeyi bir kenara

O izi takip edin biran önce...

Bugün gün batımında göl kenarında...

Kulaklığımı taktım açtım son ses müziğimi..

Dans ederken buldum kendimi karlar üzerinde.

Karda dans ettim tek başıma...

Kendimle bütün ruhum yanımda...

Çok şey eksikti evet ama hayat dışarda akıyor..

Hayat doğada, sokakta, evin içinde, sıcak bir demlik eşliğinde veya ılık bir salep fincanında...

O kadar bunaldım ki şu klavye kahramanlarından..

Duygusunu yaşamaktan korkanlardan..

Plan ve proje gibi karşısındakini görenlerden....

Nolur yaşayın duygunuzu gerçek hayatın içinde...

Siz de deli gibi dans edin karlar üzerinde...

Göreceksiniz çok şeyin değiştiğini...

Kalıpların dışına çıkanlar gerçek duyguları yaşıyor ve hayattan keyif alıyor...

Benden söylemesi :)



Yorumlar

Popüler Yayınlar