Az ve Öz

Bi dakika ne yazmalıyım buraya, nelerden bahsetmeliyim derken aniden  gelen sessizlik sol yanıma.
Griye bulanan hava bir anda serinliğe bıraktı kendini..
Ve o cümle yankılandı şakaklarımda.. 'SANA AİT OLMAYANDAN UZAKLAŞ HEMEN!!'
 Sıradan günlerimi yaşıyorum bir odanın içinde.. Kapıyı kapatır kapatmaz kelimeler dans etmeye başlıyor..
Aşktan geçmeyen cümleler biraz eksiktir diyen Sezen'e kızmıyorum artık..
Çünkü Aşk'tan geçerken kanayan ellerim, avuçlarım, dizlerim........
Sahnenin ortasında tek başıma olan dik yürüyüşlerim.. Ayaklarım hep ileriye, hep sonraya... hep...
Van kalesi geçenlerde tüm heybetiyle ışıklandırılmış haliyle odamın camından beni selamlıyor...
Ve aylar geçmesine rağmen hafızalardan silinişim....Var oluşumun yok sayılması, bazen de yok oluşlarıma verilen sahte gülüşmeler...

Birden parmaklarımın arasına koyuyorum sabrımı, cesaretimi, korkularımı, inançlarımı...
Mükemmel olmak değil amacım, sahip olduklarımla iyi fırça darbeleri atabilmeyi öğrenmek ve öğretmek tek hayalim...
Yargılama SEDA ARTIK! YARGILAMAYI BIRAK SEDA.......
Hayatınızda kaç tane SEDA tanıdınız ki SİZ! EVET SİZ BAYANLAR BAYLAR:)))
Sahte selamlarınız, sahte nasılsın demeleriniz... Aslında sahteliğin en gerçek örneklerisiniz....
BENİM SİZE HİÇBİR ZAMAN İHTİYACIM OLMADI DİYECEK CESARETİ KENDİNİZDE BULAMAYIŞLARINIZ...

Üzerinize alınmayın.. Yorumlamayın.. Okumayın da..
Benim varlığımdan rahatsızlıklarınızı gün yüzüne çıkarıyorum artık...
Bana akıl vermeye kalktığınız haller yok mu...:))

Sizin çöplüğünüzde yerim olmadı hiçbir zaman..
Benim bahçeme gözünüzü diktiniz.. HOŞ GELMEDİNİZ.. HOŞ DA GİTMEYİN BİR ZAHMET!!

Sormayın artık yasaklıyorum size o cümleleri..
Size ne kardeşim benim hayatımdan..
İstediğim gibi dans eder şarkımı da söylerim size ne bundan?
Gidin sürünüzün içinde istediğiniz vaazları verin..
Yapın dedikodunuzu.. BANA NE:))

Şimdiye dek sustum artık ifşa zamanı..
Sosyal çürümeye direniyorum evet!!

Onlar bir, aynı...
Ben ise tek ve yek, Özgür!!

Kaç kişi kendi olabiliyor..
Kaçımız gerçekten mutlu
Kaçımız sade bir hayatın içinde asil durabiliyor...

AKADEMİ ÇÜRÜYOR
SOSYAL ÇÜRÜME BÜYÜYOR
ZAMAN DURMUYOR AKIP GİDİYOR
SEVMEYİN KARDEŞİM BENİ SEVMEYİN..
SOKAĞINIZI KİRLETMEYE DEVAM...
BİZİM GİBİLERE BENZERKEN
SOYTARI DAHİ OLAMIYORSUNUZ...

Yazmak derin özgürlük,
Yaşamak kadar yazabilmek adına
Sevebilmek bir gün özgürce
Masumiyetin en saf haliyle dokunabilmek gökyüzüne
Yıl biterken
Diğer bir yıl için milyonlarca yaşama nedeni varken
Tanıdığım çoğu kişi anlamını yitirdi..
Bitti gitti....

Bundan sonra ektiklerinizi biçme zamanı...
Az ve öz...
Bekleyin....


Yorumlar

Popüler Yayınlar