Yaşamak için artık ölmeye gerek yok!

EVET, BİTTİ, KURTULDUM....

O SAPLANTIDAN, O DÜŞÜNCELERDEN VE O HİSLERDEN...

Bazen bir an gelir ve o anı daha önce yaşamadığın hissine kapılırsın...

Zincirlerinden kurtulmuş özgür bir kuş gibi hissediyorum.

Zihnimi ele geçiren, kemiren, huzursuzluk veren düşüncelerden uzaktayım artık..

Böyle bir sadelik seviyesini en son ne zaman yaşamıştım hatırlamıyorum ama,

Dışardan yağan kar, demlediğim kahvem ve fonda jazz müziğin verdiği keyfi hayatımda bir kişiden dahi alamadığımı farkettim.

Herkesten ve her şeyden uzakta, tezimle başbaşa bir gece geçiriyorum.

Keyif alıyorum yaptıklarımdan, kendimden hayallerimden...

Bugüne kadar ofladığım şeyler meğerse kafamı kemiren, bana ait olmayan fikirlermiş

Kendim olmaya hep hasret kalmışım

Ben olmaya, içimdeki benleri gerçekleştirmeye ve yeni bir ben yaratmaya...

Kendimi naif sevmeyi, örselemeden kendime iyi gelmeyi yine kendimden öğreniyorum...

Bir başkası olmadan sadece kendimi sevebilmeyi bir şükür görüyorum...

Bu süreçte kim dost, kim düşman, kim menfaatine benimle kimlerden uzak durmalıyım bunu fark ediyorum...

Geceye yağan kar bütün kirli hisleri örtüyor..

Gidenler, kaybolanlar, kaçanlar, sessizce usulca karda ayak izlerini dahi belli etmeden silinip gidiyorlar yüreğimden...

Yeni bir güne merhaba diyeceğim yarın..

Yeni sabahlara uyanacağım..

Aklımda hiçbir soru işareti olmadan...

Hiçbir tamamlanmamış hikaye kalmadan

Ben olarak, Seda olarak devam edeceğim...

Daha yapacak işimiz, sorumluluklarımız, çalışmalarımız var...

Yaşamak için artık ölmeye gerek yok!

Yaşamak için harekete gerek var

Yaşamak için sevmeye, iyiliğe, dürüstlüğe gerek var!

Yaşamak için ben olmaya

Sen olmaya ihtiyaç var!

Yaşamak öyle şakaya gelecek bir şey değil

Yaşamak yaşamın içindeki sen'lerle ben'lerin birarada uyumla dans etmesiyle var!

Yaşamak için ben de varım diyenlere

Yaşamında ben de burdayım gücünü hissedenlere...

Görüşmek üzere bir sonraki ben'le :)


Yorumlar

Popüler Yayınlar