Bugün'deyim..

sığmazken hayallerim kabına...ben nasıl hareket ederim söyleyin bana...fikirlerim eylemlere dönüşeceği zaman endişe etmekteyim...böyle nereye varır dürtülerim..hayata alışkın olmaksa benim meziyetim...zamanında şöyle yapsaydım dediklerim olmadı hiç....ne keşkelerim, ne zatenlerim, ne de oysalarım vardır geçmişimde...şimdideyim ben...minik hayallerim var büyümekte olan...bazen sırtımı yasladığım sevinçlerim, bazen de esrarengiz dürtülerim var..ben bugündeyim.dünümü unuttum bile...ah şu yazarlık yanım keşfedilse..ben de sizinle tanışsam..belki aşka merhaba diyebilirim...şansım yaver gider de....hep bir umut var bir ötede..yorgunum demeye dilim varmıyor artık..ben de mutlu olmak istiyorum...şu anda ruh halim bunları haykırıyor...sakinliğe bürünmeliyim..kendime yetmeliyim....bugünlük bu kadar benden..gerisi size kalsın heybeden....

Yorumlar

  1. ...hayat devam eder. doğarsın. oyunlar oynarsın o geçerken çocukluğundan. bir elma şekerinin peşinden ağlarsın. bakmaz gözünün yaşına hayat, devam eder. okullu olursun o yolundayken zamanın. ali ata bakar ılık bir süt içerken ışıkla. çok temizsin, saf. git gel hayat devam eder. büyürsün. etrafını anlamaz bir şaşkınlıkta kafan karışık. sorular sorarken sen, aldırmaz ki o sana. kızarsın. çok mu umrunda? heyhat! aldırmaz hayat, devam eder. arkadaş olursun, seversin, aşık olursun. anlamaz. sevmek büyük kabahat! sen kahrolurken bıraktığın yerde değildir hayat, devam eder. hüküm giyersin. e kabahatlisin çünkü. böyle değildin der bütün tanıdığın yabancılar. sen mahpusken ortalık yerde, özgürdür hayat, devam eder. sürüklenirsin. öyle mi? şimdi neredesin? anlatayım bak, aslında hep olduğun yerde. dönerken feleğin çemberinde sen, bir doğrudur hayat, devam eder. yaşlanırsın. son bir an dilersin. oysa vaktin yoktur artık. ölürken bir gözün açık, hayat devam eder...

    YanıtlaSil
  2. Hayatın bir doğru olmadığını aslında eğrilerin kendin olduğunu eksildikçe farkedersin...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar