Geç kalmayın...

Kendinizi ifade edin önce kendinize...açıklığa kavuşturun eksikliklerinizi..bilin ne istediğinizi hayattan..an'ın tadına varın..kıymayın geçip giden zamanlarınıza..boşa vakit harcamayın konuşmaya çalıştıklarınızla.....ben harcadım ve her defasında kendime rastladım karşıma çıkan kayıp ruhlarda..aslında bir son bu..bir serzeniş....kimseye açıklama yapmaya da gerek yok bir bakıma..var mı benim gibi yazan yok...var mı benden bir kimse daha o da yok...kendimi hep kendime saklarım...görülmemek üzere...hayranlık uyandırın hayata ve etrafa...egomuz bazen nasıl da tavan yapar ve her biri başkalarına çarpıp yere düşer..kimsenin bir diğeri için eksik yanını tamamlama gibi bir derdi yoktur..korkmuyorum artık ben de...ne işten ayrılmak pahasına eğitimimden vazgeçmeye ne de aşka hayır diyecek kadar cesaretimi kaybetmeye..bugün bu sabah bu taptaze pazartesi gününde aldığım en masum karar bu.....başla ve bitir...yeniden başla..başka insanları tanı...durmaaaa...yola koyullll..sev ve sevil.....sevilmenin tadını çıkar.......neden hep karamsarlık yanımızdadır bilir misiniz çünkü karamsarlık asıl bizden korkar da gitmeyi göze alamaz....işte bir varsayım daha..ne kadar çok yavaş hareket edersen zaman o kadar çok ağırlaşır omuzlarında.......


sevgiyle kalın
geç kalmayın hayata ve aşka....

Yorumlar

Popüler Yayınlar