Alışmak buysa...

Sabrıım   daolmasa ne yapardım ben...her gece gözyaşlarım ortak yalnızlığıma....yüreğim firarda aşkına..kayıpsın görünmüyorsun ortalıklarda...suçum sana rastlamak mıydı acaba...hayallerime sığınıyorum uykumda...bu bir rüya mı ..nereye gideceğimi şaşırdım...tüm yollar sana  çıkmakta...aklına gelmiyorum sanırım..özlemim geçti zamanla....kendine güvenmeyişini şimdi anlıyorum...olmayacak hayaller peşine kapılmakmış benimkisi..safım ne de olsa...masumiyetim ruhumda..ona kavuştum artık...bu da benim asıl beyazlığım....griler yok artık hayatımda...nefretimle savaşmıyorum...tek unutamadığım bir şey varsa o da gözlerindeki hayat...tebessümünde gizli olan bir aşk var....ağlıyorsam sana kavuşamadığımdan..suskunsam sebebi özleminden...elimden bir şey gelmiyor beklemekten başka...iyi ki tanıdım seni...iyi ki o duyguları yaşattın bana yalandan da olsa..hayatın ta kendisi aşkmış oysa...sen de bir su damlasısın mutluluk okyanusunda...şimdi nerdesin bilmiyorum tek dileğim bensiz mutlu olman...böylesi hayırlıymış yabancım....böylesi daha güzel alışmak buysa....

Yorumlar

Popüler Yayınlar