Yoksa....

arayışlarım sende son buldu
artık istemiyorum yeni kişilikleri
gözlerim senden başkasını görmüyor
sabrımla ortak oldum
özlemini cebimde taşıyorum
belki yalanlarla avuttun beni
belki kandırmaya çalıştın
duygularınla aldattın
ben de inanmak istemiş olamaz mıyım
belkiler bence çoğalacak gibi
ama ne yapayın ben
nereye göçeyim
gönlüm harabeden farksız
sen benden gittin gideli yarımım
rabbime sığınıyorum
eğer benim için hayırlıysan
bir an önce gel
hayırsızsan hiç gelme
isyan etmiyorum eskisi gibi
adım bile gelmesin aklıma
gözlerin gözlerime bakmasın bir daha
gülümsemen yakmasın sevdamı
seni hiç tanımamış gibi
sandıklara kaldırırırm
gölgene dahi uğramam
şiirlerle avuturum kendimi
derim ki
zaten bir hayalden ibaretti
daha ne bekliyordum
sonu nereye varacaktı ki...........
karamsarlığa bürünüp
gelecek günlere yeniden yol alırım
gelmeye değil kalmaya geleceksen gel
yoksa hiç gelme emi.....

Yorumlar

  1. Görüyorum Seni kimi geceler...
    Elimi uzatsam tutacağım sanıyorum...
    Öylece parıldıyorsun zifiride...
    Sonra bana ne kadar uzak olduğun düşüyor hücrelerime...
    Başımı öne eğip ayrılıyorum hayallerin arasından...
    Yol alıyorum ağır adımlarla gerçeklere...
    Platonik bir serzeniş başlıyor içimde...
    Yüreğimin duvarlarını yumruklarcasına...
    Yağmur yağıyor ince çise,
    Gözlerimden yanaklarıma...
    Dışarı çıkıp yürüyorum sürterek ayaklarımı...
    Çaresizlik yosun tutmuş avuçlarımda...
    Bir yanım hayata dönükse bile,
    Bir yanım hasret sevgiye...
    Ne gidebiliyorum, ne de kalabiliyorum...
    Öyle hapsolmuşum ki gözlerine,
    Öyle esir düşmüşüm ki ellerine...
    Bir sokak lambasıyım adeta,
    Sabırla tüketiyorum kendimi...
    Belki diyorum sonra...
    Belki "O" da diyorum...
    Ama, yok yok olmaz biliyorum.
    Kaybedebileceğim çok şey yokken,
    Kazanabileceğim bir çok şeyi feda ediyorum...
    Karanlığın içerisindeyim,
    Bir kıvılcım, bir ışık bekliyorum...
    Tut ellerimi...
    Çek, çıkar beni aydınlığa...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar