Doyasıya hayat...

suskunluğum şimdiden benle özdeş ben'e eş...diğeri yok bu var elimizde...ağlıyorum gözlerim kapalı..karanlıklar umut veriyor...gecelerime doğuyor ayışığı..uçurumun kenarına gelirsin de son dileğin nedir diye sorarlarsa tek bir isteğim var....o da 'Yaşamak'....Yaşamak istiyorum ömrüme biçilen bu hayatı..derin derin soluklanmadan....avazım çıktığı kadar haykırmak istiyorum yaşadığımı..hey hayat ben burdayım işte...görüyor musun beni..artık senle inatlaşmıyorum bak..senle oyun oynamıyorum...ne zaman oynamaya kalkışsam beni en zayıf noktamdan vurmayı hep başardın..bu muydu mükafatım, bu muydu hakkın...isyan etmek değil bu..soruyorum sana..bendeki bu yaşama arzusu neden acaba....neden herkes sen böylesın der de bir ben göremem kendimi..bir ben hak ettiğim değeri veremem kendime..benim bitmek bilmeyen meselem nedir kendimle......ağlarım gözyaşlarımı yine kendi ellerimle silerim....benle alıp veremediğin ne senın....ne istiyorsun benden artık söylesene..herkes senden kaçar ben koşarak gelirim....acı mı desem tatlı mı desem canım hayatım...söyle bana..barışım ol yolumda..umudum ol....yol göster bana....sessizliğimin dermanı yüreğimdeki aşkın kıvılcımı ol...getir bana  sevdiğimi......herkes ne derse desin sana yaşamak istiyorum doyasıya seni...hadi yine yeniden gel bana...aşkı çıkar karşıma...

Yorumlar

Popüler Yayınlar