Bu sevda bizim....!

Geri dönme bana..ruhumun olduğu zamana..ben artık eski ben değilim..köksüz kaldım kuytu karanlıklarda...yalnızlığım tutsak umutsuzluğa...bir yarım gitmek ister diğer yarım kalmak...varacak yerim mi var kendimden başka....esaretim kendime...yürüdüğüm sokaklar ardımda...biliyorum bitecek bugünler..ama işte acılarla yoğrulmuş bedenimiz...acı çekmek hoşumuza gider...kafayı çeksem ne ala..o da yok...sarhoş olmuşum acılardan..sek de içsem nafile bana....

karşıki komşu gazeteci..acaba cesaretimi toplayıp desem bir gün..beni dinleyin..herkes duysun sesimi artık..bitsin artık yalandan sevişmeler, seviler....eskiye geri dönelim..sevelim gerçekten sevilelim...zaman taşıyamıyor fazla tüketmeyi yitirilmeyi..üretme zamanı sevgiyi şimdi.....şarkılarla avutmayalım kendimizi...hadi gelin kardeş olalım...eskiden beri tüter gönlümüzde bir mektep türküsü..bizim de sevdamız olsun..koyalım adını birlikte...bu sevda bizim...gerçekte.....

Yorumlar

Popüler Yayınlar