Asıl hangi 'SEN' ya da 'BEN'

Hangi  sen'sin acaba..? Dışardaki sen mi yoksa içerdeki mi..? Ne garip değil mi..? Binlerce sen arasından tek bir sen'i seçip ayıklayabilmek.. Basit midir zor mudur... bunu yapabilmek....Hangi sen'i seven vardır çoğunlukla ...Düşündün mü hiç...? Kendin hangi yanınla anlaşabiliyosun...İşteki senle mi, özel hayatındaki senle mi yoksa alışverişteki senle mi..? Mutlaka aranın çok iyi olduğu bir yanın vardır. Ya da hepsiyle birden geçiniyorsundur. Merak ediyorum...Hangisisin 'sen'...Bende gördüğün ve sevdiğin hangi 'ben'...Bende ya da sende çok mu ben'ler ya da sen'ler var...Bunca zamandır asıl ben'e ve sen'e ulaşmak için mi zaman harcamaktayız? Milyonlarca soru zihnimi kurcalıyor....' Tek bir kişi nasıl oluyorda bu kadar senli benli yüzleri taşıyabiliyor.Zaman yüzünden mi böyleyiz yoksa değiştiğimizden mi..? Elif Şafak son çıkan kitabında şöyle bir konuya değinmiş. 'Eşim yazar olan ben'i seviyor herhalde..Yoksa kitabım bittikten sonra bana öyle içten gülümsemesini gerçek hayattayken göremedim ne yazık ki' şeklinde sözleriyle noktalamış.Ne anlaşılıyor burdan sizce? Sevdiğimiz kişi hangi siz'e aşık, biliyor musunuz.. veya hiç düşündünüz mü? Bir zaman geliyor ve hep bir ağızdan şu sözleri işitmek klişe haline geliyor. 'Bize ne oluyor böyle...gittikçe sevgimiz mi azalıyor yoksa' şeklinde endişe sinyalleri kapımızı çalıyor. Bunun gibi Pek çok örnek verebilirim size. Ama konuyu daha fazla uzatmadan yazımın amacından uzaklaşmayalım. Kimiz biz... hangi sen'de ya da ben' de asıl kimliğimiz...? KENDİMİZİ EN İYİ HANGİ BİZ'DE HİSSEDİYORSAK O NOKTAMIZI I SEVİP, KARŞIMIZDAKİ O YANIMIZA MI AŞIK OLUYOR....? Tüm bu soruları yanıtlamaya çalışalım bakalım. KOLAY GELSİN ŞİMDİDEN:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar