Merhaba 2012 yazı:)

Uzun bir aradan sonra merhaba herkese..Evet huzurlu bir şekilde geldim eve. İstanbul'un o yoğun trafiğine yakalanmadan sağ salim varabildik yine. Ve 2012 yazı bu yıl dinlenmenin doruğunda geçti. Yoğunluktan uzakta kafamın en ücra köşelerine misafir oldum. Geçmişin sukunetindeydim. Nasıl bir keşifti anlatamam sizlere.Sıcaklarla arada boğuşmalarım olsa da hayatın tadını çıkarmaya çalıştım. Yaşamımın kıyılarını temizlemek beni hafifletti. Bu arada sizleri de özledim desem tam yeri. Kedilerin dansı da eşlik ettiğinde işte yaşamak bu! deyişim hala kulaklarımda yankılanmakta. Yorucu bir dönem herkesi beklediği gibi benim de kapımda. Ama tek bir isteğim var anın tadını çıkararak çalışmak. Zorlamayla hiç birşeyin olmayacağını  her seferinde yaşamış biri olarak fazla trajikomik olaylara şahit olmama taraftarıyım. Ramazan ayı içerisinde olduğumuz şu günlerde herkese Hayırlı Ramazanlar diliyorum. Tekrardan görüşmek üzere.. 

Keyifli dakikalarla başbaşa kalın...

Yorumlar

Popüler Yayınlar