İzolasyonda 2. Gün

Böyle bir baş agrisini hayatimda hic yasamadim.  Sanki matkapla basimi virus kardesler oyle bir deliyolar ki bana dusunme firsati birakmadilar. Tum zihnim uyusmus gibiydi. Ellerimle sakaklarima basi uyguladim. Gozlerimi kapattim. Direk virusun sinir sistemine saldirdigi ortadaydi. Koku bolgesine saldirdigini da hissettim. En cok korktugum sey koku ve tat duyularimi kaybetmekti. Ve simdi 2. gunun aksami %50'sini yitirmis gibiyim. Bir film izlemistim tum insanlar sirayla 5 duyusunu da kaybediyorlardi. En kotu senaryo olarak bunu dusundum ve moralimi toparladim. Bir de cami actigimda temiz havayi solumak en guzel tat olmustu benim icin. Bir de unutmadan ictigimiz suyun da tadini alamazdik. O zaman bu surecte bol su tuketmeye karar verdim.

Butun olumsuzluklar zihinde baslayip bitiyordu. Dugmeye bastim ve isigi kapattim.


Sesimin geri gelmesini dort gozle bekliyorum.  Bu hastaligi en az 2 veya 3 kez gecirenler varmis. Nete girip arastirma yaptigimda gun gun hangi sempromlarin ortaya ciktigini net gosteren bir bilgiye erisemedim. Benim paylasimlarim belki birilerine ulasir ve onlari rahatlatir bir nebze dahi olsa.

Simdilik elimden gelen bu...

Sigara ve alkol kullanmayan biri olarak cigerlerime ve immun sistemime guveniyorum.  Zamaninda bu zor gunler icin yatirim yapmisim. Bunu da not ediyorum. 

Bu arada covid ile mens dongusu birbirinden bagimsiz. Bunu da test etmis oldum. Nasil bir denek olduysam...

Hayrolsun :)

Gorusmek uzere tekrardan....



Yorumlar

Popüler Yayınlar