Onca dikkate rağmen.....

 Cuma günü testim pozitif çıktı. Tahmin etmistim cunku boyle agir semptomlari yillar once yasadigimi animsar gibiyim.

Evet ilk gun ciddi bir ses kisikligi vardi. Bir de yorgunluk belirtileri kendini gostermeye basladi. Ders anlattigim icin cift kat maskeyle nefesimi zorladigimi dusundum. Ama degilmis. Onca dikkat etmeme ragmen etrafimdakilere nazaran....

2 doz biontech olmustum oysa..

Asi tam koruma saglamiyor. Sadece hastaligi hafif gecirmenize yardimci oluyor.

Nerde kalmistik...?

Ilk gunun gecesi boyle bir usume titreme yok. Sanki kutuplardayim da buzullarin uzerinde ciplak uzanmis bulutlari seyrediyorum. Ne ironi degil mi? Uzerime giymedigim kalmadi. Annemin ordugu patikler bile isitmiyordu. Bu oyle bir virus ki vucudun butun direnc noktalarini nasil yakalayacagini cok iyi biliyor. Oyle bir usudum ki sonra kutupta yaz gibi moduna gectim. Bir terliyorum bir terliyorum inanilmaz boncuk boncuk...

Sabah uyandim. Dedim kazan mubarek olsun. Geceden kendimi izole ettigim iyi oldu. Bizimkiler de icerde. Onlarin 5 doz asilari tam. Benim 2. Gittik test verdik. Sonuc pozitif 🥺 Bekledigim bir sonuctu. Vucut dayanir mi bu tempoya.  Toplam 100 kusur kisiye haftada 8 saat ders anlatmaya. Ve kimsenin maske takmadigi kapali bir ortam dusunun.

Tekrarliyorum. Asi korumuyor..... Sadece hastaligin semptomlarini hafifletiyor....

Nereden kaptigima gelirsek ogrencilerimden buyuk ihtimal...

Pandemi bitmis gibi davranmaya devam mi edelim dersiniz..?

Yorumu size birakiyorum. 

Bu arada Saglik Bakanligi calisanlari gayet yardimsever bir sekilde arayip nasil bir izolasyon sureci gecirmemle ilgili bilgilendirme yaptilar. Tum calisanlara tesekkurlerimi gonderiyorum. 

Musadenizle dinlenmem gerek... 

Gorusmek uzere...

Yorumlar

Popüler Yayınlar