Şeker tadında nice huzur dolu bayramlara...

Temiz bir Nisan sabahına çocukluğumdaki gibi huzurla uyanmak kadar güzel bir şey var mıdır bilmiyorum. Arıların meyve ağaçlarının çiçeklerine nasıl da abanarak özüt almalarını seyrediyorum serin ve güneşli bir akşam üzerinde. Km'lerce uzaktayım evimden ve iş yerimden, Bir arınma seromonisi veya terapisindeyim. Geride bıraktığım onca telaş, koşturmaca ve saçmalık.. Dünya düzenininden arada sıyrılmalı ve ruhu özgür bırakmalıyız. Her şey olacağına varır klasik mottosunu belirtmek durumundayım. Ama gerçek olan da bu. Bu bayramı eski bayramlarla kıyaslamayacağım ama bunun da tadı bir başka.. O tadın ne olduğunu sizin farkındalığınız belirliyor..Nerede olduğumun önemi yok ... Köydeki battaniyeme sarıldım ve derin nefes alarak korkusuzca bir uyku çektiğimi söyleyebilirim. Korkularımla yüzleşmeye hazırım artık. Ve dış seslerin neden olduğu boş ve anlamsız gürültülerimin seslerini kısmaya.  Karşınızdaki size duvar ördüyse ördüğü duvarın tuğlasını kendi elinizle ona farkında olmadan vermiş olabilir misiniz? Bunu bir düşünün bakalım. Bir de güneşin ruhunuzu ısıttığı o yakıcı hissi en son ne zaman hissettiniz?

Sosyal medyanın yarattığı sanal algılara (her türlü duygu yanlışlıkları) göre yaşamayın hayatınızı.Yapılan paylaşımlar bir şeyleri meydan gösterisine dönüştürüyor ve farklı ön yargıların oluşmasına sebebiyet verebiliyor. Güç sahip olunanlarda değil ne kadar hayatınızı var olanlarla sürdürebildiğinizdir. Kendi adıma hayatımdan birçok insanın uğrayıp gittiğini görmek artık beni rahatsız etmiyor. Aksine onların kafalarındaki beklentilere cevap vermeyişimin zaferini kutluyorum her an. Bu da tespitlerimde ne kadar haklı olduğumu gözler önüne seriyor. Dünden beri bu yazı üzerine düşünüyorum ve spontane bir biçimde yazmaya karar verdim. Yaşam belirtisi yazılarım.  Okuyucularım kendilerini yalnız hissetmesin. Her zaman bir yazı kadar yanınızdayım. Bu yıl küresel iklim sorunlarından dolayı yaz geç gelecek gibi. Serin bahar günlerinin tadını çıkaralım. Ertelediğiniz ne varsa yapmak için hadi biraz tempo hareket.  Girne hocam ''Hareketsizlik bereketsizlik'' der. Onunla yaptığımız sohbetleri özlüyorum. Umarım en yakın zamanda görüşme fırsatım olur. Yüreğiniz sizin en özel mabediniz. Duanız eksik olmadan ağzınızın tadı bozulmadan acılarınıza göğüs gererek yolunuza devam edin. Umut ışığınız nefesinizdir. 

İyi davranın ruhunuza.

Seda'ca....

Yorumlar

Popüler Yayınlar