Can kırıkları olur nasıl olsa...

hayal kırıklıkları dolup taştığında
bırakın kanatsın yaralarınızı
yalın ayak dolaşın sokaklarda
müziğinize sarılın durmadan
kim işitirse işitsin
kendiniz olma fırsatını yakaladınız mı
asla durmayın yerinizde

hayatınızda karşılaştığınız ya da
bu sefer farklı diyeceğiniz milyonlarca insan çıkacaktır
sizi ilk defada heyecanlandıran hisler yaşasanız da
zamanla canınızı yakan sözler de duyabilirsiniz
dikkatli olun demeyeceğim
çünkü dikkat bu konuda çevrim dışıdır
aynısı benim başıma her zaman gelmekte
ama her seferinde de umudumu kaybetmek yerine
yeniden kalkıp yürümeye başlıyorum
kalbiniz kırılsa da aslında acıyan
hayallerimizin gerçekle uyuşmaması değil mi
hadi yüzleşelim kendimizle
ne fiyatlar biçtik şimdiye dek yaşadıklarımıza
haddinden fazla değer vermeyeceğiz dedik
gittik en değersizine kilitlendik
işte böyle bir kurmacadır hayat denen oyun
kimse bir anlam yüklemezken
kendimi anlamsızlaştırdım ellerimle
buna bir dur diyemiyorum
ama bildiğim tek şey
mutlu olmak istiyorum
mutluluk denen kelimenin
açılımı da bende
hissettirdiği heyecan da
olmadı baştan deyip yoluma devam ediyorum
duygularım netliğe kavuştu sonunda
yüreğim eşi olmayan engin bir okyanus
bunu anlayabilene açıktır kapım daima....

Yorumlar

Popüler Yayınlar