Son bir şans

Son bir şans verdim kendime bu gece. Oldu ya da olmadı bekledim öylece. Bir umut belki diyerekten yola çıktım sessizce. Gittiğim yerlerde sana rastlıyorum kaç gündür. Adın geçiyor bilmediğim derinliklerde. Hiç tahmin etmezdim böylesini. Silmeyi umarken seni izin kalmış düşüncelerimde. Neden böyle demeye dilim varmıyor. Korkuyorum üzülmekten yine. Kendi kendime üstesinden gelemem yine. Yıkılışımı seyredemem gözlerimin önünde. Vazgeçtim senden...Sende görmek istediğim diğer benden..Çözemiyorum ne buldum yüreğinde? Yerine koymak istediklerim de oldu. Beceremedim nedense. Hep bir şekilde rastladım sana. Soluklandığımda  Kız Kulesi'ne bakarken yine. Sen çıktın karşıma usulca. 'Görmesen de olur' deyişin yankılanıyor kulaklarımda. Büyüsü bozulmasın. Uzaktan daha bir güzel, daha bir tılsımlı sanki. Tıpkı senin gibi. Yaklaşsaydım acırdı canım belki. Belki daha fazla hayal kırıklığı yakardı bedenimi. Kanardı durmaksızın yaralarım. Darmadığın ederdin ruhumu ayazında.  Hep bir ümit  beklerken seni, keyfini sürerdin bensizliğin. Bu mu derdim mükafatı..Karşılık beklemeden sabırla gözlemek yolunu..Bana göre değil malesef. En doğru kararı verdim belki de..Gerisini düşünmek ağır geliyor yüreğime. Beklediğim gibi bu gece uğradın ve de sonsuza kadar çıkıp gittin benden. Bana arda kalan fikrimden dize düşen kelimeler ve birkaç mutlu an beraberken. Yine de tanımak güzeldi . Sonuç : 'O heyecan herşeye değerdi.'

Yorumlar

Popüler Yayınlar