Ellerimde çiçekler...(Yanlış anlamayın bayım:)))

Bu sefer sarı laleler almadım çiçek pazarından.onun yerine bembeyaz nergisler aldım..hem de canımdan çok sevdiğim biricik anneme....elimde çiçeği gören İstanbullular gizli bir hayranımdan olduğunu düşündüler sanırım..keşke öle olsa::)))))nerde......?ama bendeniz güzel bir jest yaptım hatta  eve getirinceye tüm bakışları üzerime topladım..hani kimi dikkat çekmek için kılıktan kılığa girer ya benimkisi biraz romantik bir şey oldu....kimine anılarını kimine eski aşkını kimine ise nostaljik dakikaları hatırlatmış olduk sanırım:))) ama arada böle ufak kaçamaklar yapmak lazım ona karar verdim.perihan abla'nın bugün o leziz kahvesinden içemedik ama neşesinden nasibimizi aldık:))) şu otobüste gelirken elimdeki çiçeği gören hayranım sana sesleniyorum....yanlış anlamadın umarım :))))) bazen sessizliği bozup bir şeyler yapmak gerekirmiş, bazen de tüm yalnızlığına bir isim takıp ortalıkta dolaşmak ne acayip bir şey olurdu değil mi sevgili canlar......bir demet çiçek almak bile mutluluğun kapısını aralıyor benden demesi..ha bu arada sizlere bahadır abi'den bahsetmedim. muhabbeti has mı has abimiz....eşinin adı da nergis.hatta bugün çiçekleri gördüğünde gözleri uzaklara dalar gibi oldu ve nerden aldığımı sordu...bendeniz de durur muyum hemen söyledim:)))totale bakılırsa miniminnnacık bir gündü ve neslihan hanım'ın doğum gününü güzel bir pastayla taçlandırdık..iyi ki doğdunnnn:)))))
 veeeeeeeee onca sıkıntıya rağmen beklediğim sevinçli haberi de aldım..artık darısı size.....ümidinizi kaybetmeyin dostlarım....bir de şu aşkın yaşı yoktur diyenlere kırmızı ışıkta beklerken dikkat edin etrafınıza belki başka bir ışıl yanmaktadır huzurunuzda..bendeniz kaçar şimdilik...sevgiyle ve hürmetle kalın....bonjourrrrr::)))

Yorumlar

Popüler Yayınlar