Masum kar

 lapa lapa yılın ilk karı yağdı..o masum ve bembeyaz yumuşacık taneciklere dokunmak o kadar çok istedim ki..ama malesef bugün çok yoğun bir gündü...öğrencilerin soru yağmuruna maruz kaldım:)) öğretmenim lafını işitmek inanılmaz bir duygu..sanırım ben bu meslek için doğdum...

kar masumiyetin sembolü
katıksız aşkın formülü
nilüfer'in şarkısı
yağmayın üstüme durun kar taneleri
alıcı kuşlar gibi
başımın üstünde dönüp durmayın der gibi
ah benim vefalı gönlüm
hep kışa mı döndü güzün
nerden bilebilirdin
gelenin hep giden olduğunu
sevgide korkaklık ne gezer
yüreği ortaya koymak varken...

şehir uykuda..hava soğuk mu soğuk...yalnızlar başkentinde bomboş sokaklar dolup taşmakta...ellerimi ısıtacak sıcak bir el olsa yanımda...patlamış mısır yesek.boğaziçine doğru gemileri seyretsek..istanbul bugün yeniden doğsa....yeniden yine yeniden aşık olsak...özgürce yaşasak dakikaları...şiirler okusak birbirimize...yüreklerimiz kenetlense...karın masumiyeti yağsa üzerimize...
ve gözlerimiz değmeden birbirine yürüsek kaldırımlarda.......

Yorumlar

Popüler Yayınlar