Posta kodum....

Gönderilmemiş Mektuplar yazdım sana
kalemim tükenene kadar
ama yetmedi
yine tökezledim virgüllerde
noktayı getiremedim
yalnızlığıma başlar gibi
rüzgarlara yazdım acımı
susturamadım çığlıklarımı
seçilmiş yalnızlık benimkisi
yazıya dökemediğim adsız roman misali...
hep tanıdık yüzler mimikler karşımda dururken
nasıl saf gözlerle bakayım
nasıl söylediklerine inananayım...
bilir misin
hala posta kodunu bilmeyen insanlar var
adresi belli olmayan
kimliklerde yaşıyorlar
ama benim adresim belli
belirsizliklerden sıkıldım artık
gelme artık neye yarar
gittiğinden beri tüm yollar kapalı sana...

en son posta kutuma baktığımda
adresini dahi bulamadım
şimdi gittiğin yer belirsiz
gözyaşlarım akmıyor eskisi gibi
bir başıma yaşıyorum mutluluğumu
senin yerine kutluyorum
huzurumu....

ve bugün posta kodlarını tekrar yazıyorum
gönderilmemiş hiç bir mektubum kalmasın diye
içimdekileri döküyorum kağıtlara
ve  mektuplar değeri kadar değil
o yolladığın ruhsuz mesajlar
şimdi sana 
hoşçakal...hoşçakal... hoşçakal.........




Yorumlar

Popüler Yayınlar