yeniden başlasın!!!

heyt be ne gündü.....sabahın köründe kalkmak zor da olsa başardım..hava soğuktu ama sabah beni bekleyen kedicikleri görme aşkına değerdi...onlar da olmasa ne yapardık bilmiyorum..benim bodyguard'lığımı yapıyorlar kediciklerimmmmmm benim:))) kimisi sevmez onları ama şu zamanda insancıklardan daha iyiler diyebilirim...eeeee bugün bir eng kervanına katıldım..zamanlamam harikaydı diyebilirim..ben bu işi kıvırıyorum arkadaş:))))ha bu arada bu blogda yazma işine sevk eden değerli arkadaşım ezgi'ye burdan kocaman sevgiler.....bugün ilk sözerutin işlerle başladım..geçen pazar şu yüzü bilinmeyen pucca (erkek mi kadın mı çözemedim hala:)) burdan sesleniyorum..her kimsen vatandaş sana rakip olmaya geldim:))) şaka bir yana da yazılarını arada takip ediyorum...bu yazma işi hayli egzotik geliyor...şimdi müsadenizle canlarım gitme vaktim geldi..yarın her ne aksiyon bekliyorsa beni müdür bey'i yakalamam lazım:))) hayde bakalımmmm:))))

Yorumlar

Popüler Yayınlar