Aşk kokusu

ve tutkunun zirve yaptığı anlar..bırakıyorum kendımı gökyuzune..yıldızların altında dans ediyorum...ben şarkı söylemek istiyorum artıkkk...virgüller yetmiyor tümcelerime..noktalara sığmıyor duygularım...aşık olmak istiyorum...kelimelerle değil,yüreğimle hisssettirmek istiyorum...mutluluk avuçlarıma sığmayacak biliyorum...bırakıyorum kendımı aşkın dansına..şimdilik tek kişiyim...hazırda bekliyorum...bir ışık,bir ateş yanacak yüreğimde...işte tam zamanı belki o sessiz gemiye..kaptanı nerede acaba.....az kaldı onunla tanışmaya....ve sabırla bekliyorum  ona kavuşmaya...tebessümle yazıyorum sana...sevgim kabarıyor coşkuyla...ve aşkın kokusu siniyor odama...ilk kez aşkın gücüyle tutundum acılara...büyüyorum aşkın umuduyla...hayat o kadar güzel ki anlatamam bunu sana...son bir kelime yaşamak istiyorum sonsuz coşkumla......

Yorumlar

Popüler Yayınlar