Benden öte...

Ne kadar gerçeğiz
ne kadar gerçeğin ta kendisiyiz
gidecek yeriniz var mı kendinizden başka
hayatınızdan kimler geldi geçti
üç beş küçük acıdan başka

anlamsızlıkları eleyin hayatınızdan
kıyınızdan bile geçmesin kimse
belirsizliklerine esir olmayın
güçlü olun daima
artık güçlüyüm
eski ben yok artık
daha eminim risklerimden
yenilmedim
ve bunu gösterdim
şimdi ben olma zamanı

ne kadar uzak durursanız
o kadar dikkat çekersiniz
kalabalıkların sessiz insanları
susuşları büyük olanlardır
onlar asla ümitsizliğe kapılmazlar
kaçışları ancak saçmalıklardandır
şimdilerde kendi alın yazısıyla uğraşanlara rastlarsanız
diyeceğiniz tek kelime
kendine faydan dokunsundur
ne kadar sorunsuz gözükürsen o kadar  sorunlusundur
gizli  olan gerçekler
zamanı geldiğinde öyle bir su yüzüne çıkar ki
aklınızla ruhunuz arasına sıkışıp kalmış
çoğu kişi kendinden firardadır
gerçekler elbet bir gün çıkar ortaya
kaybetmeyi baştan göze alan
kazanmaya uzaktır nasılsa...

gece gece ne de laflar ettik böyle sevgili okurlar
demem o'dur ki 14 Şubat'a sayılı günler kaldı..
benim için hiç bir önem arz etmeyen bir gündür kendileri
her yıl olduğu gibi:))))
beni anlayan anlamayan herkese sevgiler saygılar...
benden öte benden ziyade
benden içerde başka bir ben'de görüşmek üzre.....



sevgiyle kalınn...

Yorumlar

Popüler Yayınlar