Çık ortaya

nefes alamadığın olur ya öyle bir andayım şu anda..gidiyorum ucu bucağı bilinmeyen yollarda...bilmiyorum yarın ne olacağını...sadece şimdiyi yaşıyorum yalnızlığımla...kiminle karşılaşsam bana sordukları tek soru nereye kadar böyle tek başına...bilmiyorum gittiğim yere kadar diye cevap vermekteyim.kendim bile biiemezken seni nerde arayayım söyler misin..? nerdesin, hangi kentin ruhunu yaşıyorsun.....bilmiyorummmmm....
acaba yaşıyor musun diye düşündüğüm zamanlar oluyor...gözlerim gözlerini arıyor uzaklarda ya da yakınlarda fark etmiyor artık...herkes kaderini yaşamakla meşgul.....beni bana sorma sadece gör ve izle....ruhum kendime yaklaştıkçe gerçekler teker teker gösteriyor kendini.....yazmadan yaşayamıyorum bugünlerde...sesimi duyan var mı....çığlıklarım boğazımda düğümleniveriyor.......................................nerdesinnnnnnnnnnnnnnnn..................gel artıkkkkkk ya da çık ortaya göster bana kendini.....bekleyişim son bulsunnnnnn lütfennnnn çıkkkkk ortayaaaa...

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar