Nereye kadar......

birbirmizden kaçıyoruz...bakışlarını nerde görsem korktuğum şeyleri hatrlıyorum...dürüst değilsin kendıne de bana da ...sıcak bir dost lazım bana diyen sen... bugun bakışını gördum başka bırınde..ve aklıma sen geldın...neden korktuğumu söyleyeyım aşk ve sevgıden...o taraklarda bezım yok desen de ınanmıyorum sana...zmaan gectıkçe ben hep bı yerlerde olacağım....o buğulu bakışlarında cok derın anlamlar var....bunu anlayamaz kmse...içtim dedın dedın yaa hıc ınandırıcı değildın..bılıyorum vaat edecek bı seyın yok canından başka...kendını bı hiç hıssetsen de sende cok sey var......kaderıne gulumsemekle başla işe....acıların senı olgunlaştıracak ama bu yolda giderken tek başına olmaz.....beni düşünmesen de ben seni bi yerlerde düşünüyor olacağım..benden uzak dursan da sana yaklaşmama ızın verseydın acaba nasıl olurdu...yalnızlğına karışmazdım....ben sen de diğer yanımı gördum hep...ama sense kendıne sevmeyı bıle yakştrmadın hıc......dedın ya ben seni hayallerime yazdım...okuduğumda zaman durmuştu....
bir deli olabilirim ama mınık yüreğimle büyük sesler uyandıradabilirim...............ne dersen de umrumda değil......bir gün gelecek beni anlayacaksın..dedin ya bir gün seni bulacağım diye.....hiç sevebilmeyi denedin mi karşılık beklemeden sevgiyi sevdin mi....gülümsedin mi nedensizce...çocukluğumun masumiyeti gizli sende......lütfen artık gör kendiniiiiiiiiiiiii.....

Yorumlar

Popüler Yayınlar