Hayalet Sevgilim

bir zamanlar benim de el değmemiş
hayallerim vardı
gözlerim ışıl ışıl
yüreğim bembeyazdı
yalnızlık nedir bilmezdim
umutlarımın arasında
aşk uzaktan bile kulağıma bir hoş
bir sıcak gelirdi
açmamış bir gonca misali
adından söz edildiğinde
dalardı bakışlarım uzaklara
gözlerindeki kuytuluğuna
sığınmak isterdim
serin limanına
hep sana şiirler yazardım
sesimi duyasın diye
beni hiç bırakmayacakmışcasına
sıkıca sarılmak isterdim sana
varlığın mutluluk verirdi
sırf nefes alıyosun diye
sıkıca bağlanırdım hayata
mutluluk yanında olduğum anlarda gizliydi
saniyeleri durdurmak isterdim
yaşadıklarımız hiç bitmesinisterdim
başka bir dünya aralanırdı yüzünde
gülücüklerinde saklıydı saadetin izi
sevmek
seni delisiye sevmek
gelmeni beklemek
dakikalarca gidişini seyretmek
boğaziçine doğru giden her gemiden el sallamak
olduğun yerlere varmak
yaşadığın kentlerdeki havayı solumak
ilaç gibi gelirdi
bir gülümsemen her şeye değerdi
ama şimdilerde
bilinmezim oldun
hayalimdin sen
eskiden olduğun gibi
şimdi de sessizliğimsin
özlemle yolunu gözlüyorum
sana yazıyorum mısralarımı
seninle sözsüz şarkımı mırıldanıyorum
var mısın yok musun
bilmiyorum
hayaline sığındım
hayalet sevgilim
seni beklemeye devam edeceğim
daha fazla yıpratmayacağım ruhumu
kendimi sana saklayacağım
söylenmemiş sözleri
sana yazacağım
öyle bir buluşma yaşayacağız ki seninle
en güzel anlar hiç yaşanmamış olacak
bakışlarımız birbirine değdinde...
ve sana merhaba diyeceğim olanca gücümle....

Yorumlar

Popüler Yayınlar