Bırak gitsin

neyse benden bu kadar arkadaş...noktayı koymak lazım..uğraşamam kovalamalarla..bana göre değil tazı tavşan muamelesi..ben neler yaşamışım belki de yaşayacağım..artık neyi nasıl olduğunu anladım..eyvallah arkadaş....zaten yolları keşişmeyenler asla aynı durakta beklemez....sinirlenmemek üzre bu defteri kapatıyorum açmamak üzere..bana ben lazımım sen değil.....ne insanlar var yaa.....acaba neden istediklerimi hak edecek mertebeye erişemiyorum.....?bir yerde yanlışlık yaptığım belli...ama nerede...........acaba fazla değer vermemden mi kaynaklı hayata..ciddiyetle yaşamamın verdiği ağırlık mı belimi büküyor..beni strese sokuyor...neden kendi merkezımde başka şeyleri önemsiyorum...nedenler silsilesinden bıktım.....................neyse o dur yaniiii....yeter artıkkkk............................anlam verdikçe anlamsızlaşıyorum....serbest bırakmalıyım kendimi..ruhumu....baskı altında olmamalı hislerim........................

Yorumlar

Popüler Yayınlar