Nerdesin meleğim...

dipsiz kuyularda nefessiz kaldım
bir soluk alamadım
o kadar ağır yükün altında
ruhum hala ayakta

takma kafana
hayat kısa
yık kurallarını
yeniden inşa et
bakma ardına
ve devam et yola
bu sözler o kadar klasik ki
duyabiliyorum her bir söyleyen sesin senfosini
notalar biribiri sıra dans ediyor parmaklarda
ama şarkıyı söylecek olan kişi hala kayıplarda
aranıyor aranıyor diye
anons ediliyor radyoda
kırık bir kalpten kalma
yığınlaşmış duygular gün ışığına çıkmaya direniyor
bu bir kalp ağrısı mı yoksa
dilim varmıyor tanı koymaya
bir caresi var mı bilinmiyor
derindeki acısız sızıya
ahhhhh be benim sevdalı gönlüm
nasıl da her gördüğüne inanıyor
umut veren şeytana yenik düşüyor
sesleniyorum meleklere nerdesınız
cıkın artık saklandığınız yerde
bırakmayın beni dipsiz kuyularda
iznınızle nefes almak istiyorum
karamsarlığımdan kurtulmak
o karanlığa bır daha kapılmamak için
herşeyimi feda ediyorum
lütfen duyun sesimi
görün sevgimi.....

Yorumlar

Popüler Yayınlar